Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Държавен вестник
  • Казуси и решения
  • Формуляри
  • Тълкувателни решения
  • Законодателство
  • Новини
  • content_pasteАнализи
  • Трудови спорове при допълнителни бонуси за служители

    доц. д-р Андрей Александров Отговор, предоставен от
    доц. д-р Андрей Александров
    Въпрос:
    Работодател е въвел бонуси за служителите от търговския си екип, изразяващи се в процент от постъпленията от привлечени нови клиенти през първите 6 месеца от сключване на договор с тях. Тази бонусна схема обаче не е разписана в никакъв официален документ, комуникирана е със служителите в общ чат. Наскоро се разкрива, че един от служителите системно е злоупотребявал, като в индивидуалните си отчети е включвал и по-стари клиенти, които не следва да се отчитат при изчисляване на бонуса. Не можем да преценим дали това е направено умишлено или е допусната грешка, но надвзетата сума като бонус е сериозна, а периодът на получаването ѝ – продължителен. Досега индивидуалните отчети на служителя не са проверявани и бонусът е изплащан „на доверие“. Можем ли да претендираме възстановяване на сумата?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Трудови спорове при допълнителни бонуси за служители

    Бележка: Пълния текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalpravo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalpravo.bg

    33 правни анализа от експерти

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalPravo.bg и получете специалния PDF "33 правни анализа от експерти"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x