Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Държавен вестник
  • Казуси и решения
  • Формуляри
  • Тълкувателни решения
  • Законодателство
  • Новини
  • content_pasteАнализи
  • Наредба Н-1 от 14 април 2025 година за условията и реда за водене, съхраняване и достъп до регистъра по несъстоятелност по член 760е от Търговския закон

    PortalPravo.bg Отговор, предоставен от
    PortalPravo.bg
    НАРЕДБА № Н-1 от 14 април 2025 г.
    за условията и реда за водене, съхраняване и достъп до регистъра по несъстоятелност по чл. 760е от Търговския закон
     
    Раздел I
    Общи положения
     
    Чл. 1. (1) Тази наредба урежда условията и реда за водене, съхраняване и достъп до регистъра по несъстоятелност по чл. 760е от Търговския закон, наричан по-нататък „регистъра“.
     
    (2) Регистърът се води и поддържа от Министерството на правосъдието.
     
    Чл. 2. (1) Регистърът е структурирана база данни в електронна форма, която съдържа информация относно:
     
    1. обстоятелствата и актовете в производството по несъстоятелност на предприемача, предвидени в Търговския закон и в член 24, параграф 2 на Регламент (ЕС) 2015/848 на Европейския парламент и на Съвета от 20 май 2015 г. (OB, L 141/19 от 5 юни 2015 г.) относно производството по несъстоятелност, наричан нататък Регламент (ЕС) 2015/848;
     
    2. обстоятелствата и актовете в производството по стабилизация на предприемача, предвидени в Търговския закон;
     
    3. обстоятелствата и актовете в производството за погасяване на задължения на предприемача, предвидени в Търговския закон.
     
    (2) Регистърът е публично достъпен на Единния портал на органите на изпълнителната власт в сектор „Правосъдие“. Регистърът е част от Автоматизираната информационна система за производство по несъстоятелност и стабилизация, която съдържа и друга информация, свързана с производствата по несъстоятелност, стабилизация и погасяване на задължения.
     
    (3) Регистърът е свързан с децентрализираната система за взаимно свързване на регистрите по несъстоятелност по член 25, параграф 1 на Регламент (ЕС) 2015/848.
     
    Чл. 3. Информацията в регистъра постъпва:
     
    1. по служебен път от съдилищата и Висшия съдебен съвет съгласно чл. 377а от Закона за съдебната власт, включително чрез Единната информационна система на съдилищата;
     
    2. въз основа на заявление в предвидените от закона случаи.
     
    Чл. 4. Заявленията за предоставяне на административни услуги от регистъра може да се подават и по електронен път посредст­вом електронна административна услуга, достъпна на Единния портал на органите на изпълнителната власт в сектор „Правосъдие“ и на Портала за електронно управление.
     
    Раздел II
    Водене на регистъра
     
    Чл. 5. Министърът на правосъдието определя със заповед служителите, които извършват действия по вписване и обявяване на актове и обстоятелства в регистъра, предоставяне на административни услуги от регистъра, както и служителите, които осъществяват контрол върху тези действия.
     
    Чл. 6. (1) В регистъра се открива електронна партида на предприемача след получаване на първия акт, подлежащ на обявяване или вписване по чл. 2, ал. 1.
     
    (2) Електронната партида съдържа следните раздели:
     
    1. раздел „Данни за предприемача“;
     
    2. раздел „Стабилизация“;
     
    3. раздел „Несъстоятелност“;
     
    4. раздел „Погасяване на задължения“.
     
    (3) В раздел „Данни за предприемача“ се съдържа следната информация:
     
    1. партиден номер, който се генерира автоматично;
     
    2. имена;
     
    3. уникален единен идентификационен код по БУЛСТАТ, ако има такъв;
     
    4. единен граждански номер (ЕГН) за българските граждани; личен номер на чужденец (ЛНЧ) или място и дата на раждане за чужди граждани;
     
    5. регистрационен номер от съответния регистър на стопанска дейност, занаят или професия, ако има такъв;
     
    6. адрес на регистрация на дейността на предприемача, а ако няма такъв – постоянен адрес или място на осъществяване на дейността;
     
    7. номер на съдебното производство по несъстоятелност, стабилизация или погасяване на задължения и единен код на съда.
     
    (4) Раздел „Стабилизация“ съдържа подлежащите на вписване обстоятелства и обявените актове относно стабилизацията на предприемача, както следва:
     
    1. откриване на производство по стабилизация – дата на съдебното определение; номер на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; срок за обжалване;
     
    2. допуснати обезпечителни мерки – запор, възбрана, друга подходяща, допусната от съда мярка, номер и дата на съдебното определение; съд, постановил акта; правно основание на акта, срок за обжалване;
     
    3. ограничаване разпоредителната власт на длъжника – дейността продължава под надзора на довереното лице; предприемачът е лишен от разпоредителна власт; изпълнението на задължение към предприемача се приема от довереното лице и/или изпълнението на парични задължения се извършва със съгласие­то на довереника; номер и дата на съдебното определение; съд, постановил акта; правно основание на акта и срок за обжалване;
     
    4. прекратяване на производството и основанието за прекратяването му – оттеглен план; планът не е утвърден; пречки по чл. 762, ал. 3 от Търговския закон или са представени неверни данни; предприемачът не участва в съдебното заседание за приемане на плана, нарушение на наложени ограничения, неоказване на съдействие или невнасяне на разноски; планът за стабилизация не е приет; утвърден план за стабилизация; дата и номер на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; срок за обжалване;
     
    5. доверено лице – име, адрес, телефон и електронна поща; дата, номер на акт и делото, по което е постановено съдебното определение; съд, постановил акта; правно основание на акта;
     
    6. проверител – регистриран одитор – име, адрес, телефон и електронна поща; дата, номер на акта и делото, по което е постановено съдебното определение; съд, постановил акта, правно основание на акта;
     
    7. обявени актове в производството по стабилизация – съобщение за подадена молба за стабилизация на предприемача; съобщение за отстраняване на нередовности на молбата за стабилизация на предприемача; призовка за съдебно заседание в производство по стабилизация на предприемач; призовка за съдебно заседание за разглеждане и приемане на плана за стабилизация на предприемач; списък на кредиторите по чл. 770, ал. 1, т. 7 от Търговския закон; определение на съда за откриване на производството по стабилизация на предприемача; определение на съда за отхвърляне на молбата за стабилизация на предприемача; определение на съда за одобряване на окончателния списък на кредиторите в производството по стабилизация; определение на съда за утвърждаване или отказ за утвърждаване на плана за стабилизация; жалба срещу определение на съда за утвърждаване или отказ за утвърждаване на плана за стабилизация; определение на съда за прекратяване на производството по стабилизация; жалба срещу определение на съда за прекратяване на производството по стабилизация; друг акт.
     
    (5) Раздел „Несъстоятелност“ съдържа подлежащите на вписване обстоятелства и обявените актове относно несъстоятелността на предприемача, както следва:
     
    1. откриване на производство по несъстоятелност – дата на съдебното решение за откриване на производство по несъстоятелност; номер и вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дали подлежи на незабавно изпълнение; компетентен съд и срок за обжалване; главно, вторично или частично производство в зависимост от това дали компетентността следва от член 3, параграф 1, 2 или 4 на Регламент (ЕС) 2015/848;
     
    2. начална дата на неплатежоспособността съгласно съдебното решение по чл. 630 от Търговския закон;
     
    3. срок за предявяване на вземанията;
     
    4. спиране на производството – датата на съдебното решение за спиране на производството по несъстоятелност; номер и вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дали подлежи на незабавно изпълнение; срок за обжалване;
     
    5. възобновяване на производството – дата на съдебното решение за възобновяване на производството по несъстоятелност, номер и вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дали подлежи на незабавно изпълнение; срок за обжалване, както и основание за възобновяване;
     
    6. прекратяване на производството и основание за прекратяване на производството по несъстоятелност – непоискано възобновяване, оздравителен план, изплатени задължения, изчерпана маса или сключено извънсъдебно споразумение; дата, номер и вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; срок за обжалване; дата на приключване на главното производство, когато производството в Република България е вторично или частично;
     
    7. отказ за утвърждаване на оздравителен план – дата, номер и вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дали подлежи на незабавно изпълнение; срок за обжалване;
     
    8. ограничаване разпоредителната власт на длъжника – длъжникът е лишен от право да управлява и да се разпорежда с имуществото, включено в масата на несъстоятелността; номер и дата на съдебното решение или определение; вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дали подлежи на незабавно изпълнение; срок за обжалване;
     
    9. общ запор и възбрана – номер и дата на съдебното решение или определение; вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дали подлежи на незабавно изпълнение; срок за обжалване;
     
    10. осребряване и разпределение на сумите – номер и дата на съдебното решение или определение; вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дали подлежи на незабавно изпълнение; срок за обжалване;
     
    11. обявяване в несъстоятелност – дата на съдебното решение за обявяване в несъстоятелност; вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дали подлежи на незабавно изпълнение; срок за обжалване;
     
    12. синдик – име, адрес, телефон и електронна поща на назначения синдик, временен синдик, временен синдик като предварителна обезпечителна мярка, служебен синдик; дата, номер и вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дата на встъпване в правомощията и дата на освобождаване;
     
    13. надзорен орган – име, адрес, телефон и електронна поща на назначените членове на надзорния орган; дата, номер и вид на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; дата на встъпване в правомощията и дата на освобождаване;
     
    14. обявени актове в производството по несъстоятелност – покана за събрание на кредиторите; определение на съда по чл. 629б, ал. 1 от Търговския закон, с което се определя сумата, която трябва да бъде предплатена в срок от всяко заинтересовано лице, за да бъде открито производство по несъстоятелност; определение на съда по чл. 638, ал. 2 от Търговския закон, с което се отказва или разрешава продължаване на индивидуалното принудително изпълнение; жалба срещу определението на съда по чл. 638, ал. 2 от Търговския закон; списък на приетите вземания и финансовите отчети; сметка за разпределение; призовка до кредитор със седалище в чужбина без съдебен адрес в страната; определение на съда за одоб­ряване на списъка на приетите от синдика вземания; определение на съда за одобряване на сметката за разпределение; жалба срещу определение на съда за одобряване на сметката за разпределение; определение на съда за недопускане на плана за оздравяване на предприятието до разглеждане; определение на въззивния съд, с което се потвърждава определението за недопускане на плана за оздравяване на предприятието до разглеждане; съобщение за датата на провеждане на събранието на кредиторите за приемане на допуснатия за разглеждане план; приемане на плана за оздравяване от събранието на кредиторите; молба от длъжника за откриване на производство по несъстоятелност; съдебно решение за отхвърляне на молбата за откриване на производство по несъстоятелност; определение на съда за одобряване на плана за осребряване; въззивна жалба срещу постановените от окръжните съдилища решения в производството по несъстоятелност; касационна жалба срещу постановените от въззивните съдилища решения в производството по несъстоятелност.
     
    (6) Раздел „Погасяване на задължения“ съдържа подлежащите на вписване обстоятелства и обявените актове относно погасяването на задължения на предприемача, както следва:
     
    1. дата на съдебното решение по чл. 760з, ал. 1 от Търговския закон; номер на акта; съд, постановил акта; правно основание на акта; срок за обжалване;
     
    2. обявени актове – молба по чл. 760з, ал. 1 от Търговския закон; решение на съда по чл. 760з, ал. 1 от Търговския закон.
     
    (7) При заличаване на вписано обстоятелство се вписват данни за акта на по-горния съд – номер и вид на акта; съд, постановил акта, с който се отменя изцяло или частично актът, с който е постановено вписването.
     
    (8) Към електронната партида се води дело в електронна форма, в което се прилагат заявленията, документите, удостоверяващи вписаните обстоятелства, обявените актове и други документи.
     
    (9) Всяко вписване и обявяване на обстоятелства и актове в регистъра получава регистърен номер, който е публичен.
     
    Чл. 7. (1) В предвидените от закона случаи вписването на обстоятелства и обявяването на актове по партидата на предприемача в регистъра се извършват незабавно въз основа на акт на съда.
     
    (2) Актът се изпраща от съда на Министерството на правосъдието чрез системата по чл. 26, ал. 2 от Закона за електронното управление или чрез интеграция на регистъра с Единната информационна система на съдилищата. Актът се изпраща и във вид, съобразен с изискванията на чл. 64 от Закона за съдебната власт относно защитата на личните данни и на класифицираната информация.
     
    Чл. 8. (1) Вписването и обявяването на актове, които не се извършват служебно въз основа на акт на съда, се заявяват чрез заявление по образец съгласно приложение № 1. Образецът се публикува в Автоматизираната информационна система за производство по несъстоятелност и стабилизация.
     
    (2) Към заявлението се прилагат доказателства за настъпване на заявените обстоятелства или подлежащите на обявяване актове, както и за платена държавна такса, когато е дължима и не е платена по електронен път.
     
    Чл. 9. Всяко искане за вписване или обявяване получава регистрационен индекс и се прилага по делото към партидата на предприемача.
     
    Чл. 10. (1) В случай че законът не определя изрично друг срок, вписване и обявяване в регистъра се извършват в срок до 3 работни дни от постъпване на заявлението.
     
    (2) В случай че заявлението не отговаря на изискванията по чл. 8, на заявителя се указва да отстрани установените недостатъци в срок до 2 работни дни. Указанията се изпращат на посочения от заявителя електронен адрес.
     
    Чл. 11. (1) Грешки и непълноти, допуснати при вписване на обстоятелства, заличаване на вписвания или обявяване на актове, се отстраняват чрез ново вписване, съответно обявяване.
     
    (2) Отстраняване на грешки и непълноти се извършва служебно или по искане на съда, заявителя или заинтересовано лице. В искането се посочва регистърният номер на вписването или обявяването и уточнение в какво се състои грешката, съответно непълнотата.
     
    Раздел III
    Съхраняване и достъп до регистъра
     
    Чл. 12. Регистърът се води по начин, който гарантира сигурността на съдържащата се в него информация съгласно Закона за киберсигурност и чл. 12, ал. 4 от Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги (ДВ, бр. 5 от 2017 г.).
     
    Чл. 13. (1) Актовете по чл. 2, ал. 1 се обявяват без лични данни по смисъла на член 4, точка 1 от Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) (ОВ, L 119/1 от 4 май 2016 г.), с изключение на данните, които със закон се изисква да бъдат обявени.
     
    (2) Подлежащите на обявяване и вписване актове се публикуват при спазване на изиск­ванията на чл. 64 на Закона за съдебната власт относно защитата на личните данни и на класифицираната информация.
     
    (3) Информацията по чл. 6, ал. 3, т. 4 не е публично достъпна. Достъп до нея се осигурява в предвидените от закон случаи.
     
    Чл. 14. (1) Достъпът до вписаните обстоятелства и обявените актове по чл. 2 е свободен и безплатен.
     
    (2) Регистърът осигурява възможност за извършване на справки чрез публичен интерфейс. Извършването на справки за вписаните обстоятелства може да се осъществява и чрез информационната система за обмен на справочна и удостоверителна информация (RegiX).
     
    (3) Справките чрез публичния интерфейс на регистъра се извършват чрез търсене по следните критерии:
     
    1. имена;
     
    2. единен граждански номер (ЕГН);
     
    3. личен номер на чужденец (ЛНЧ);
     
    4. единен идентификационен код по БУЛСТАТ;
     
    5. номер на дело;
     
    6. съд;
     
    7. година на дело;
     
    8. период от време.
     
    Чл. 15. (1) Регистърът предоставя следните административни услуги срещу заплащане на такса:
     
    1. вписване и обявяване на актове по заявление;
     
    2. издаване на удостоверение;
     
    3. извършване на писмена справка за вписани обстоятелства;
     
    4. издаване на заверено копие на хартиен носител от електронен образ на заявление или приложения към него;
     
    5. предоставяне на базата данни или част от нея.
     
    (2) Административните услуги по ал. 1, т. 2 – 4 се предоставят в срок до пет работни дни.
     
    (3) Редът и условията за предоставяне на базата данни или част от нея се определят в правила, утвърдени със заповед на министъра на правосъдието.
     
    Чл. 16. (1) Заявлението за предоставяне на административна услуга по чл. 15, ал. 1, т. 2 – 4 се подава по образец съгласно приложение № 2. Образецът се публикува в Автоматизираната информационна система за производство по несъстоятелност и стабилизация.
     
    (2) Заявлението може да бъде подадено и в електронна форма през публично достъпен интерфейс в Автоматизираната информационна система за производство по несъстоятелност и стабилизация. Идентифицирането на заявителя се извършва със средство за електронна идентификация по смисъла на § 1, т. 44 от допълнителните разпоредби на Закона за електронното управление.
     
    Чл. 17. Издадените документи се подписват от служител, определен със заповедта на министъра на правосъдието по чл. 5. Издадените в електронна форма документи се подписват с квалифициран електронен подпис съгласно чл. 2, т. 1 от Наредбата за удостоверенията за електронен подпис в администрациите (ДВ, бр. 48 от 2008 г.).
     
    Чл. 18. (1) Създаването на резервни копия и архивиране на данните от регистъра се извършват съгласно действащото законодателство.
     
    (2) Документите, подадени на хартиен носител, се въвеждат в регистъра по реда на чл. 30 от Закона за електронното управление. Те се съхраняват от Министерството на правосъдието за срок от 10 години, считано от датата на вписването, заличаването или обявяването.
     
    (3) Данните в партидата и електронното дело се съхраняват 75 години от последното вписване, заличаване или обявяване по партидата на предприемача.
     
    (4) След изтичане на сроковете по ал. 2 и 3 документите и данните, за които това е приложимо, се предават по реда на чл. 48 от Закона за Националния архивен фонд. Останалите документи на хартиен носител се унищожават и всички данни се заличават от регистъра.
     
    (5) Информацията по чл. 6, ал. 4 – 6 не е публично достъпна след изтичане на 5 години от последното вписване, заличаване или обявяване в съответния раздел.
     
    Чл. 19. (1) Регистърът осъществява обмен на данни с регистър БУЛСТАТ и търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел при спазване на принципите на оперативна съвместимост.
     
    (2) За осигуряването на условия за функционирането на регистъра служителите може да извършват справки чрез отдалечен достъп чрез информационната система за обмен на справочна и удостоверителна информация (RegiX) до следните данни в регистъра на населението – Национална база данни „Население“: име, ЕГН, дата и място на раждане, постоянен и настоящ адрес на лицата.
     
    Чл. 20. Отказът за предоставяне на административна услуга от регистъра може да се оспорва при условията и по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
     
    Заключителни разпоредби
     
    § 1. Наредбата се издава на основание чл. 760е, ал. 3 от Търговския закон.
     
    § 2. Административните услуги по чл. 15, ал. 1, т. 2 – 5 се предоставят след осигуряване на необходимите организационни и технологични условия и издаване на заповед на министъра на правосъдието за внедряването им.
     
    § 3. Наредбата влиза в сила от 1 май 2025 г.
     
    Министър: Георги Георгиев
     
    Приложение № 1 към чл. 8, ал. 1
     
    ДО МИНИСТЪРА
    НА ПРАВОСЪДИЕТО
     
    ЗАЯВЛЕНИЕ
    за вписване и обявяване на актове и обстоятелства в регистъра по несъстоятелност по чл. 760е от Търговския закон
     
    От----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    (имена)
     
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    (ЕГН, ЛНЧ или дата и място на раждане на чужд гражданин)
     
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    (качество на заявителя)
     
    Адрес за кореспонденция: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Електронен адрес: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    МОЛЯ ДА БЪДЕ ИЗВЪРШЕНО СЛЕДНОТО ВПИСВАНЕ И/ИЛИ ОБЯВЯВАНЕ:
     
    1. Описание на подлежащите на вписване/обявяване актове и обстоятелства:
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    (вид, дата и автор на акта)
     
    2. Партида на предприемача:
    2.1. Име на лицето – предприемач: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    2.2. Партиден номер № ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    2.3. При липса на партиден номер:
    БУЛСТАТ _________________________________________________________________________ /
    ЕГН ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- /ЛНЧ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- /
    дата и място на раждане на чужд гражданин ___________________________________________
    Адрес на регистрация на дейността ___________________________________________________ ;
    постоянен адрес ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ;
    място на осъществяване на дейността ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Номер на съдебното производство ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------   Окръжен съд ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    3. Приложение:
     
    3.1. Подлежащ на обявяване акт: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    3.2 Препис от подлежащия на обявяване акт, в който личните данни, освен тези, които се изискват по закон, са заличени;
    3.3. Документ за платена такса, когато не е платена по електронен път;
    3.4. Друго: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
     ЗАЯВИТЕЛ:
          --------------------------------------
     
    Приложение № 2 към чл. 16, ал. 1
     
    ДО МИНИСТЪРА
    НА ПРАВОСЪДИЕТО
     
    ЗАЯВЛЕНИЕ
    за предоставяне на административни услуги от регистъра по несъстоятелност по чл. 760е от Търговския закон
     
    От ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    (имена)
     
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    (ЕГН, ЛНЧ или дата и място на раждане на чужд гражданин)
     
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    (качество на заявителя)
     
    Адрес за кореспонденция: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Електронен адрес: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    ЖЕЛАЯ ДА МИ БЪДЕ ПРЕДОСТАВЕНА СЛЕДНАТА АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА:
     
    1. Издаване на удостоверение за вписаните обстоятелства и актове по партидата на предприемач:
    Име на лицето – предприемач: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    Партиден номер № --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    БУЛСТАТ-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    ЕГН--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    ЛНЧ --------------------------------- ; дата и място на раждане на чужд гражданин -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Адрес на регистрация на дейността --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    постоянен адрес -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    място на осъществяване на дейността -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
    2. Извършване на писмена справка за вписани обстоятелства по партидата на предприемач:
    Име на лицето – предприемач: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    Партиден номер № ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    БУЛСТАТ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    ЕГН ----------------------------------- ; ЛНЧ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    дата и място на раждане на чужд гражданин -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    Адрес на регистрация на дейността-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    постоянен адрес --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    място на осъществяване на дейността -------------------------------------------------------------------------------------------
    3. Издаване на заверено копие на хартиен носител от електронен образ на заявление или приложения към него по партидата на предприемач:
    Име на лицето – предприемач: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ;
    Партиден номер № ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    БУЛСТАТ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    ЕГН ----------------------------------- ; ЛНЧ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    дата и място на раждане на чужд гражданин -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    Адрес на регистрация на дейността-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    постоянен адрес -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  ;
    място на осъществяване на дейността-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Регистрационен индекс на заявлението или приложението към него, от което се иска заверено копие:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Услугата да ми бъде предоставена:
         по електронен път на посочения електронен адрес;
         на място в регистъра;
         чрез лицензиран пощенски оператор – като вътрешна препоръчана пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка, за сметка на заявителя (получателя). В този случай цената за услугата към оператора се заплаща от заявителя при доставяне на пратката.
     
    Приложение:
     
    Документ за платена такса, когато не е платена по електронен път.
     
    ЗАЯВИТЕЛ:

    БЕЗПЛАТНО приложение portalpravo.bg

    33 правни анализа от експерти

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalPravo.bg и получете специалния PDF "33 правни анализа от експерти"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x